کد خبر 12722
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۸

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام اينکه در طرحي که شب گذشته در تهران انجام شد بيش از صد نفر از اراذل و اوباش نامدار که از قبل شناسايي شده بودند با حکم مراجع قضائي دستگير شدند گفت: 400 نفر ديگر نيز در طول شبهاي آينده دستگير مي‌شوند.<BR>

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سردار حسين ساجدي‌نيا ظهر سه شنبه در نشستي با حضور خبرنگاران با اشاره به طرح شب گذشته پليس در شناسايي و دستگيري اراذل و اوباش گفت: از ابتداي آبان ماه طرح امنيت محله‌محور در تهران آغاز شد و تمام پليس‌هاي تخصصي در سطح شهر تهران مجرمان را شناسايي کردند.
وي گفت: طرح امنيت محله‌محور با برخورد با کيف‌قاپان و سارقان در تهران شروع شد که در حوزه کيف قاپي نتايج خوبي را در طول هفته جاري بدست آمد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ از استقبال مردم از اجراي طرح امنيت محله محور خبر داد و گفت: در حال حاضر بسياري از موضوعات در زمينه طرح امنيت محله محور را مردم از طريق تماس با مرکز 110 به پليس گزارش مي‌دهند.
وي تصريح کرد: با استقبال مناسب مردم مرحله دوم اين طرح مبني بر برخورد با اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف در طول دو شب گذشته در تهران آغاز شد.
سردار ساجدي‌نيا ادامه داد: در طرحي که شب گذشته در تهران انجام شد بيش از صد نفر از اراذل و اوباش نامدار که از قبل شناسايي شده بودند با حکم مراجع قضائي دستگير شدند.
کشف 9 قبضه سلاح گرم
وي گفت: در طرح شب گذشته 94 مرد و 6 زن دستگير شدند که از آنان 9 قبضه سلاح گرم، چندين دستگاه موتورسيکلت مسروقه، مشروبات الکلي و سلاح‌هاي سرد کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ ادامه داد: همچنين در اين عمليات 40 کيلو و 580 گرم مواد مخدر صنعتي کشف شد که در اين رابطه هفت مرد و چهار زن دستگير شدند.
شناسايي 400 نفر از اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف در تهران
وي تصريح کرد: 400 نفر ديگر از اراذل و اوباش و متجاوزان به عنف در تهران شناسايي شده اند که در طول شبهاي آينده از سوي پليس دستگير مي‌شوند.
سردار ساجدي‌نيا با بيان اينکه تمام افراد دستگير شده در شب گذشته جزو اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند، گفت: هماهنگي‌هاي خوبي با مراجع قضائي براي برخورد با افراد دستگير شده انجام شده است.
وي گفت: در گذشته پليس به اين اراذل و اوباش مهلت داده بود خود را معرفي خود و توبه کنند برخورد و اکنون نيز به ساير اراذل و اوباش توصيه مي کنيم که تا قبل از برخورد پليس خود را به پايگاه‌ها معرفي کنند.
پليس آمادگي گرداندن اراذل و اوباش را در سطح محلات دارد
فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: پليس آمادگي دارد تا بر اساس دستور مراجع قضائي اراذل و اوباش را در سطح محلات براي عبرت ديگران بگرداند.
وي با اشاره به شناسنامه دارد بودن تمامي اراذل و اوباش تصريح کرد: تمامي افرادي که در طول طرح‌هاي مختلف پليس شناسايي و يا دستگير شدند داراي شناسنامه هستند و از سوي پليس کنترل مي‌شوند.
سردار ساجدي‌نيا گفت: در طرح کنترل مجرمان افراد دستگير شده موظفند تا هر هفته يک بار خود را به پايگاه‌هاي پليس معرفي کنند تا تمام تحرکات آنان کنترل شود.
ميانگين سني متهمان 19 تا 30 سال است
وي تصريح کرد: بيشتر افرادي که در طرح شب گذشته از سوي پليس دستگير شدند در رنج سني 19 تا 30 سال قرار دارند.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: اميدواريم با اجراي اين طرح‌ها احساس امنيت در تهران تا حد چشمگيري افزايش يابد.
وي با اشاره به پارک لويزان گفت:‌پس از طرحي که پليس در پاکسازي اين پارک انجام داد در حال حاضر با استقرار نيروهاي يگان امداد پارک لويزان در شرايط بسيار خوبي قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس